Δευτέρα - Παρασκευή 9.00 - 13.00 / 17:00 - 21:00 Σαββατοκύριακο κλειστά

2155510343

Healthcure, Αναξαγόρα 16, Ν. Ερυθραία

Top

Pilates Mix

Pilates Mix

Τι είναι η μέθοδος Pilates:

Το Pilates είναι μία μέθοδος εκγύμνασης που διατηρεί το σώμα σε άριστη φυσική κατάσταση, βασιζόμενη σε ένα σύστημα διατατικών ασκήσεων και ασκήσεων ενδυνάμωσης όλου του σώματος. Το σύστημα σχεδίασε ο Ελληνογερμανικής καταγωγής JosephHubertusPilates (1880-1967). Η μέθοδος πρώτα δοκιμαζόταν από τον ίδιο τον Πιλάτες και μετά σε αθλητές και χορευτές. Είναι μια μέθοδος η οποία μέσα από τις βασικές τις αρχές  μας διδάσκει να μαθαίνουμε και να εξευρευνούμε το σώμα μας.

Τι προσφέρει το Pilates:

Με το Pilates το σώμα αποκτά σταδιακά μια υγιή και αρμονική σιλουέτα. O Πιλάτες συνήθιζε να λέει ότι «σε 5 μαθήματα αρχίζεις να αισθάνεσαι την διαφορά, σε 10 μαθήματα το αισθάνονται και οι άλλοι, σε 20 μαθήματα έχεις ένα εντελώς καινούργιο σώμα». Πιο συγκεκριμένα, το Pilates δυναμώνει και τονώνει τους μυς, βελτιώνει τη στάση του σώματος και αυξάνει την ευλυγισία του, ενώ παράλληλα συντονίζει και ισορροπεί σώμα και μυαλό. Όλες οι κινήσεις/ασκήσεις ξεκινόυν από το ‘powerhouse’ , το κέντρο του σώματος δηλαδή.
Οι ασκήσεις του Pilates είναι χωρισμένες σε επίπεδα, ανάλογα με τη φυσική κατάσταση του ασκούμενου. Όλοι οι ασκούμενοι ανεξερέτως της αθλητικής τους κατάστασης μπορούν να επωφεληθούν από την μέθοδο και να μάθουν μέσα απ’αυτήν το σώμα τους. Εκτός από ένα σημαντικό συμπλήρωμα για την λειτουργική εκγύμναση του σώματος, το Pilates είναι ταυτόχρονα και ένα φυσικό μέσο αποκατάστασης. Επειδή αντιμετωπίζει το σώμα σαν σύνολο, δεν προκαλεί τραυματισμούς, κάτι που καθιστά τη μέθοδο ως άριστο μέσo αποκατάστασης τραυματισμών και χρόνιων παθήσεων.

Οι βασικές αρχές του Pilates:

Η μέθοδός μαθαίνει στον ασκούμενο νακινεί ομοιόμορφα όλο το σώμα του και αναπτύσσει ισορροπημένα όλους τους μυες του μέσα από τις βασικές αρχές.

Αναπνοή

Η μέθοδος δίνει ιδιαίτερη σημασία στις αναπνοές κατά την διάρκεια των ασκήσεων. Με τις κατάλληλες εισπνοές και εκπνοές οξυγονώνεται το αίμα και ελέγχουμε καλύτερα τις κινήσεις μας τόσο κατά την διάρκεια ενός μαθήματος, όσο και στην καθημερινότητά μας.

Κέντρο

Όλη η ενέργεια για τις ασκήσεις Pilates πηγάζει από τους μυς που περιβάλλουν την κοιλιά μας(powerhouse). Μαθαίνοντας λοιπόν, να συντονίζουμε το κέντρο μας συντονίζουμε και πιο καλά τις κινήσεις μας σε όλο το σώμα.

Αυτοσυγκέντρωση

να γυμνάσουμε το σώμα μας χρειαζόμαστε τη συμμετοχή και του μυαλού μας. Εστιάζοντας τη σκέψη μας στην περιοχή του σώματος που εκτελούμε κάθε φορά μια άσκηση, μπορούμε να αντιληφθούμε καλύτερα το πως οι μύες ανταποκρίνονται στις εντολές που παίρνουν από τον εγκέφαλο και να δουλεύουμε πιο επικεντρωμένα το ασκησιολόγιο.

Έλεγχος

Με τον κατάλληλο έλεγχο και προσοχή, οι ασκήσεις γίνονται σωστά και δεν κινδυνεύουμε να τραυματιστούμε. Στη μέθοδο Pilatesδεν γίνονται μηχανικές και απρόσεκτες κινήσεις.

Ακρίβεια

Ο ασκούμενος δίνει την προσοχή του στην ακριβή εκτέλεση της άσκησης και όχι στον αριθμό των επαναλήψεων.

Ρευστότητα

Το Pilates επικεντρώνεται στην αρμονία των κινήσεων και τη συνέχεια των ασκήσεων. Δεν υπάρχουν μεμονωμένες, γρήγορες και απότομες κινήσεις, παρά μόνο κινήσεις με ροή που σέβονται το σώμα μας.

Τα οφέλη της μεθόδου

Η μέθοδος Pilates δε γυμνάζει μόνο το σώμα, αλλά σταδιακά το αλλάζει.
Σταδιακά ο ασκούμενος αποκτά ένα σώμα σμιλεμένο, γραμμωμένο, ευλύγιστο και δυνατό.
Λόγω της έμφασης που δίνεται στον κορμό αποκτάται επίπεδη κοιλιά αλλά και σωστή στάση σώματος.
Με την συγκέντρωση κατά την διάρκεια των ασκήσεων ο ασκούμενος αποκτά αρμονία σώματος αλλά και πνεύματος.
Τέλος, η μέθοδος έχει και θεραπευτικές ιδιότητες καθώς συστήνεται από ορθοπαιδικούς, φυσιοθεραπευτές και οστεοπαθητικούς ως ιδανικός τρόπος εκγύμνασης έπειτα από τραυματισμό σε διάφορα μέρη του σώματος καθώς και για την πρόληψη και την αντιμετώπιση της οστεοπόρωσης και της οστεοπενίας.

Pilates

•    αυξάνει την αναπνευστική ικανότητα και την κυκλοφορία του αίματος
•    ενδυναμώνει τους μυς του κορμού
•    χαρίζει ευλυγισία- συντονισμό σώματος και πνεργική εφαρμογή της τεχνικής στην καθημερινότητα